Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Zapolice
Menu góra
Strona startowa Inne Zapytania o poziom cen rynkowych w celu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia publicznego
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zapytania o poziom cen rynkowych w celu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia publicznego, bieżące, menu 158 - BIP - Urząd Gminy Zapolice”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Zapytania o poziom cen rynkowych w celu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia publicznego

Zapytania o poziom cen rynkowych w celu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia publicznego

ROZEZNANIE RYNKU W CELU USTALENIA SZACUNKOWEJ WARTOŚCI ZAMÓWIENIA

Nazwa oraz adres Zamawiającego: Gmina Zapolice, ul. Plac Strażacki 5, 98-161 Zapolice, tel.: 43 823-19-82.

  1. Tryb udzielenia zamówienia:

Niniejsze rozeznanie rynku realizowane jest w celu ustalenia szacunkowej wartości usługi stanowiącej przedmiot zamówienia. Przedłożenie szacunkowej wartości nie stanowi oferty Wykonawcy. Na podstawie przeprowadzonego rozeznania Zamawiający określi i zastosuje prawidłowy tryb wyboru Wykonawcy usługi.

III.  Przedmiot zamówienia dla którego ustalana jest Szacunkowa Wartość Zamówienia:

Opracowanie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.) zwanej dalej ustawą o PiZP, a w szczególności z przepisami art. 13a, 13b, 13c, 13d, 13e, 13f, 13 g, 13 i, 13 j, 13 k, 13m, które weszły w życie w dniu 24 września 2023 r. a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy w tym:

  • dokonanie analizy materiału wyjściowego, obejmującego w szczególności obowiązujące akty planowania przestrzennego, wnioski o sporządzenie zmiany aktów planowania przestrzennego, istniejące uwarunkowania (w tym środowiskowe, geologiczne, dziedzictwa kulturowego itd.);
  • przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń: o przystąpieniu do opracowania planu, o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia, komunikatów dotyczących opracowania projektu planu, zestawień opinii i uzgodnień oraz do współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych;
  • przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania wymaganych opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę;
  • wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowania treści zażaleń na postanowienia;
  • zamieszczanie w prasie wymaganych ogłoszeń i ponoszenia kosztów ich publikacji;
  • udział fizyczny w: spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta, przeprowadzaniu wywiadów, przygotowania ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzeniu punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiającym) związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych);
  • przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych w procedurze sporządzenia planu, określonej w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy o PiZP, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8il 8j i 8k ustawy o PiZP,
  • prezentacja projektu planu i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie (udział fizyczny), podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej (udział fizyczny) oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (komisjach rady gminy oraz sesjach - udział fizyczny);
  • sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i opracowanie danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67a ustawy (na różnych etapach opracowania planu),
  • przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.),
  • wykonanie opracowania ekofizjograficznego,
  • wprowadzenia do uchwały zatwierdzającej plan, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę),
  • ustosunkowanie się do skarg wniesionych do wojewódzkiego sądu administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego;

Plan będący przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, w tym w szczególności z:

- ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.) zwanej dalej „ustawą",

- rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758 ze zm.),

- ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.),

- zgodnie z aktami prawa miejscowego,

- z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego,

- innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia, m. in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów

Szacunkowa wartość zamówienia musi zostać złożona w formie e-mail na adres: a.ziolkowska@zapolice.pl przed upływem terminu wyznaczonego na składanie wycen tj. do dnia 04 marca 2024 godz. 10.30.

Kwalifikacja według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

71410000-5 Usługi planowania przestrzennego

Załącznik nr 1 (pobierz)

Metryka

sporządzono
2023-01-03 przez Ziółkowska-Kardas Anna
udostępniono
2023-01-03 00:00 przez Ziółkowska-Kardas Anna
zmodyfikowano
2024-02-23 14:57 przez Ziółkowska-Kardas Anna
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
9322
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.