Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Zapolice
Menu góra
Strona startowa Inne Zamówienia o wartości poniżej 130 000,00 złotych netto
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „„Opracowanie dokumentacji projektowych dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja infrastruktury społecznej w miejscowościach bo byłych PGR w gm. Zapolice”. - Zamówienia o wartości poniżej 130 000,00 złotych netto, menu 58, artykuł 577 - BIP - Urząd Gminy Zapolice”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Zamówienia o wartości poniżej 130 000,00 złotych netto

„Opracowanie dokumentacji projektowych dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja infrastruktury społecznej w miejscowościach bo byłych PGR w gm. Zapolice”.

ZAPYTANIE OFERTOWE na zadanie pn.:
opracowanie dokumentacji projektowych dla zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja infrastruktury społecznej w miejscowościach bo byłych PGR w gm. Zapolice"

Zapytanie ofertowe (pobierz)
Formularz ofertowy - załącznik nr 1 (pobierz)
Wykaz usług- załącznik nr 2 (pobierz)
Wzór umowy - załącznik nr 3 (pobierz)

Oferty złożone (pobierz) 

Informacja o wyborze oferty (pobierz)

 

Metryka

sporządzono
2023-11-24 przez Ziółkowska-Kardas Anna
udostępniono
2023-11-24 14:40 przez Ziółkowska-Kardas Anna
zmodyfikowano
2024-01-12 14:01 przez Ziółkowska-Kardas Anna
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
164
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.